sobota, 22 września 2012

Panasonic przedstawia wizję połączenia inteligentnych technologii i rozwiązań ekologicznych podczas targów IFA 2012

Podczas targów IFA Panasonic prezentuje na swoim stoisku najnowsze innowacyjne rozwiązania. Odwiedzający mogą się tam zapoznać z najnowszymi produktami firmy oraz opracowywanymi przez nią technologiami.

Warszawa, 31 sierpnia 2012 r. – Firma Panasonic prezentuje odwiedzającym doroczne międzynarodowe targi Internationale Funkausstellung 2012 (IFA) w Berlinie swoją globalną wizję połączenia inteligentnej technologii i pomysłów ekologicznych. Stoisko firmy Panasonic ma powierzchnię 6150 m2 i znajduje się w hali 5.2. Jest podzielone na osobne strefy z najnowszymi produktami, przełomowymi innowacjami i technologiami przyszłości.

Centralne miejsce na stoisku firmy Panasonic na IFA 2012 zajmuje prezentacja koncepcji najszerzej zakrojonej łączności w skali całej branży. Inteligentne rozwiązanie łączy wiele różnych produktów ze wszystkich aspektów codziennego życia: od sprzętu audio-wideo po urządzenia AGD i produkty energetyczne.

Panasonic udowadnia ponadto, że dysponuje urządzeniami inteligentnymi i działającymi w sieci także poza domem, które umożliwiają prowadzenie ekologicznego, a jednocześnie wygodnego stylu życia.

Stoisko firmy Panasonic na IFA 2012 obejmuje trzy główne obszary:

Strefa urządzeń AGD
Po raz pierwszy Panasonic pokazuje na targach IFA 2012 kompleksową ofertę artykułów gospodarstwa domowego. Strefa urządzeń AGD dodatkowo podkreśla zaangażowanie firmy Panasonic w tworzenie inteligentnego i połączonego z siecią domu przyszłości. Łącząc inteligentne technologie z pomysłami chroniącymi środowisko, firma robi ogromne postępy, dążąc do uzyskania statusu innowacyjnej, proekologicznej firmy elektronicznej nr 1 do roku 2018.

Panasonic stara się, aby względy ekologiczne znajdowały się u podstaw wszystkich działań biznesowych i innowacji, w tym produktów dostarczanych konsumentom. Z myślą o tym na tegorocznym stanowisku znajdują się zarówno pierwsze na świecie bezszronowe lodówki dwudrzwiowe o klasie energetycznej A+++, jak i produkty z przełomową, inwerterową pompą ciepła.

Dzięki synergii między wieloma produktami, a także wiedzy pracowników całej firmy, Panasonic może wprowadzać przyjazne dla środowiska innowacje technologiczne do różnych produktów. Przełomowa inwerterowa technologia grzewcza została na przykład wdrożona nie tylko w pralko suszarkach, ale również lodówkach i systemach klimatyzacji, znacznie zwiększając ogólną oszczędność energii.

Strefa urządzeń AGD jest dowodem zaangażowania firmy Panasonic w tworzenie innowacyjnych produktów, takich jak nowa płyta indukcyjna, która umożliwia precyzyjne nastawianie temperatury oraz przesyłanie energii do innych urządzeń umieszczonych w dowolnym miejscu na jej powierzchni. To tylko jedna z wielu technologii przyszłości, które odwiedzający mogą wypróbować na stanowisku.

Strefa cyfrowego audio-wideo
Strefa cyfrowego audio-wideo zawiera kompleksową ofertę produktów audiowizualnych firmy Panasonic. Prezentowana jest tam pełna oferta telewizorów Smart VIERA, w tym przełomowy 60-calowy model LED — SmartVIERA TX-L60ET5 — największy, jaki firma Panasonic kiedykolwiek wyprodukowała, a także najwyższej klasy 50-calowy telewizor plazmowy — VT50. Towarzyszyć im będą najnowsze technologie kina domowego 3D, projekcji cyfrowej i Blu-ray. Odwiedzający zostają również zaproszeni do wypróbowania wybranych, łatwych w obsłudze funkcji telewizora Smart VIERA, w tym nowego sterowania głosem.

Telewizory Smart VIERA zapewniają nie tylko niezwykłą jakość obrazu — są też wyjątkowo łatwe w obsłudze. Umożliwiają sterowanie wieloma opcjami sieciowymi i łatwą interakcję z tabletem, smartfonem lub kamerą. Panasonic przedstawia wiele z tych funkcji podczas targów IFA 2012, w tym najnowsze aplikacje, gry i funkcje przeglądania dostępne w usłudze VIERA Connect — sieciowej platformie telewizorów Smart VIERA. Demonstruje również funkcję przesuwania i udostępniania multimediów na ekranach telewizorów Smart VIERA przy użyciu aplikacji VIERA Remote App, a także możliwość udostępniania zdjęć z nowego aparatu LUMIX SZ5 bezpośrednio na ekranie telewizora.

Oprócz aparatu LUMIX SZ5 firma Panasonic prezentuje również inne swoje innowacje w dziedzinie cyfrowego przetwarzania obrazu. Należą do nich najnowszy aparat z serii LUMIX G — LUMIX G5. Jak dotąd jest to najbardziej zaawansowany kompaktowy aparat cyfrowy klasy premium. Oprócz tego można również zobaczyć model LUMIX LX7, a także najnowszy dodatek do oferty kompaktowych aparatów cyfrowych z superzoomem — LUMIX FZ200.

Strefa koncepcyjna
W trzeciej strefie — koncepcyjnej — znajdują się inteligentne ekorozwiązania i technologie przyszłości. Zaprezentowana jest tam filozofia projektowania „Future Craft”.

W związku ze stałym zaangażowaniem firmy Panasonic w ekologię na stoisku na targach IFA 2012 przedstawione są różne najnowsze rozwiązania energetyczne i technologie przyjazne dla środowiska. Odwiedzający mogą obejrzeć rozwiązania firmy Panasonic do wytwarzania energii (panele słoneczne, ogniwa paliwowe), magazynowania energii (układy akumulatorów litowo-jonowych), energooszczędne (klimatyzator Heatcharge, oświetlenie LED) oraz Smart Energy Gateway (SEG) będące podstawą domowego systemu zarządzania energią (Home Energy Management System — HEMS). Można tam także zapoznać się z celem firmy Panasonic, jakim jest wdrażanie rozwiązań energetycznych w całych miastach i miasteczkach w ramach projektów, takich jak inteligentne, ekologiczne miasteczko Fujisawa (Fujisawa Sustainable Smart Town — SST) i inteligentne miasteczko Skołkowo.

Ekscytujące technologie 3D, zapewniające jeszcze mocniejsze wrażenie realizmu, takie jak Interaktywny system Multi-view 3D, który umożliwia sterowanie obrazem przy użyciu panelu dotykowego oraz największy na świecie wyświetlacz plazmowy 3D, który nie wymaga używania okularów , są wystawione i zaprezentowane w kategorii B2B, jako nowe rozwiązania 3D dla firm.

Inteligentne rozwiązania firmy Panasonic są projektowane tak, aby codzienne życie użytkowników było wygodniejsze. Są energooszczędne i praktyczne. Odwiedzający mogą zobaczyć na przykład, jak przy użyciu aplikacji Panasonic Smart App użytkownicy mogą zdalnie sterować klimatyzacją, przebywając poza domem, sprawdzać czy lodówka działa sprawnie lub ustawiać preferowany cykl prania przy użyciu smartfona. Nowa aplikacja umożliwia także użytkownikom produktów medycznych firmy Panasonic tworzenie wykresów, na przykład do śledzenia wagi i kalorii zużywanych podczas codziennych czynności, dzięki którym można łatwiej interpretować dane dotyczące zdrowia.

W strefie korporacyjnej znajduje się wiele produktów będących urzeczywistnieniem filozofii projektowania „Future Craft” firmy Panasonic. Od sprzętu AGD, urządzeń do zabudowy i audio-wideo, po oświetlenie — produkty w obszarze „Future Craft” stanowią przykłady najlepszych projektów firmy Panasonic.
Odwiedzający mogą spodziewać się nagradzanych telewizorów z cienką ramką, pralek, lodówek, urządzeń kuchennych i żarówek LED.

Live @ IFA
Po olbrzymim sukcesie na targach IFA 2011 firma Panasonic prowadzi na żywo interaktywną transmisję z wystawy IFA 2012, aby ludzie z całego świata mogli wziąć udział w tegorocznym wydarzeniu. Gospodarzem audycji Panasonic Live @ IFA codziennie jest Patrice Bouédibéla, który oprowadza widzów po stanowisku firmy Panasonic oraz przedstawia zespół ekspertów firmy Panasonic z różnych dziedzin. Widzowie mogą zamieszczać pytania w witrynie internetowej lub na odpowiednich stronach firmy Panasonic w serwisie Facebook. Odpowiedzi na nie są udzielane na żywo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz