czwartek, 5 kwietnia 2012

Tomasz Rabiczko szefem sprzedaży notebooków i telewizorów Toshiba w kanale partnerskim na Polskę, Bałtyki i Europę Wschodnią

W obowiązującej od 1 kwietnia nowej strukturze organizacyjnej Toshiba Europe Tomasz Rabiczko, dotychczasowy Sales Marketing Manager na Polskę oraz Regional Marketing Manager, awansował na stanowisko szefa sprzedaży kanałowej (Head of Sales Reseller/Channel) połączonej dywizji notebooków i telewizorów na region Polski, Bałtyków oraz Europy Wschodniej.

Już w zeszłym roku firma Toshiba podjęła decyzję o połączeniu swoich działów telewizorów i laptopów na poziomie globalnym. Celem przygotowywanej przez kilka miesięcy restrukturyzacji jest uzyskanie większej wydajności i lepszych wyników sprzedaży. Zgodnie z nową strukturą, dywizje notebooków i telewizorów, które jeszcze do grudnia 2011 roku działały rozdzielnie, tworzą obecnie jeden dział - Digital Products and Services. Zakresy odpowiedzialności zarządzających nim managerów zostały podzielone według kanałów sprzedaży.
Tomasz Rabiczko odpowiada za sprzedaż notebooków i telewizorów w kanale partnerskim
w dwóch subregionach zdefiniowanych jako: Poland & Baltics oraz Eastern Europe. Obejmują one rynki ośmiu krajów: Polski, Litwy, Łotwy, Estonii, Czech, Słowacji, Rumunii i Węgier. Równorzędny zakres odpowiedzialności w kanale retailowym został podzielony pomiędzy dwie osoby: Krzysztofa Lisa na Polskę i Bałtyki oraz Jiriego Horaka na Europę Wschodnią.
Ze względu na duże doświadczenie oraz efektywność w dziedzinie marketingu i sprzedaży, Tomasz Rabiczko od początku swojej współpracy z Toshibą pełnił w niej odpowiedzialne funkcje. Pracę w firmie rozpoczął w 2006 roku, kiedy to został mianowany Regional Marketing Managerem dywizji notebooków Toshiba, przenosząc się z dotychczasowej posady Dyrektora Marketingu i Rozwoju Sieci w Karen Notebook SA. W grudniu 2009 roku, nadal w ramach dywizji notebooków, został awansowany na dodatkową pozycję Sales Marketing Managera na Polskę. W wyniku ostatnich przekształceń w Toshiba Europe, podczas których działy marketingów zostały wyłączone z subregionów tworząc dział centralny, Tomaszowi Rabiczko powierzono funkcję szefa sprzedaży kanałowej zintegrowanych dywizji notebooków i telewizorów w Polsce, Bałtykach oraz Europie Wschodniej.
Zapytany o cele, jakie stawia sobie na nowym stanowisku, mówi, że chce przede wszystkim umocnić pozycję firmy Toshiba w kanale partnerskim poprzez przemyślaną i efektywną współpracę korzystną dla obu stron. „Mieliśmy związane z tym spore wyzwanie, o którym można już chyba powiedzieć, że doczekało się szczęśliwego finału” – zdradza Rabiczko. „Jesteśmy właśnie w trakcie wprowadzania unowocześnionej, rozszerzonej wersji Toshiba Partner – naszego działającego z powodzeniem od kilku lat programu partnerskiego. Dostosowaliśmy go do nowych realiów rynkowych, udoskonaliliśmy najchętniej wykorzystywane przez Partnerów moduły, odświeżyliśmy szatę graficzną i wyszło z tego nowoczesne, proste w obsłudze oraz efektywne narzędzie. To zaawansowany, międzynarodowy projekt, który ma być nie tylko wsparciem sprzedaży produktów Toshiba w kanale, ale również wielofunkcyjną, dającą duże możliwości platformą komunikacji oraz formą wsparcia biznesu dla naszych Partnerów” – podsumowuje Tomasz Rabiczko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz