wtorek, 1 maja 2012

Sztuka znikania trudna do powielenia przez konkurencję!

Nieczęsto się zdarza, żeby PARADIGM robił "wielkie halo" z faktu usunięcia czegoś z głośników,
ale to jest jeden z tych rzadkich przypadków. Jednym z najistotniejszych czynników w głośnikach
sufitowych jest estetyka. Kiedy klient wybiera głośniki sufitowe PARADIGM'a oczywistym jest to, że chce słyszeć wspaniały dźwięk, nie chce natomiast go widzieć. Dostosowaliśmy się do tego
wymagania zmieniając nasze już praktycznie niewidoczne ramki głośników na jeszcze cieńsze i
mniej widoczne w całych seriach głośników sufitowych AMS, SA i Signature.
Kiedy nasz Klient spojrzy w górę na sufit, nie znajdzie praktycznie nic, na czym mógłby „zawiesić
oko”... i tego właśnie będzie oczekiwał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz