Dane firmy Toshiba wskazują jednoznacznie – za naprawę przypadkowo uszkodzonego laptopa można zapłacić nawet 1600 zł,
a wymiana modułu LCD w telewizorze kosztuje prawie tyle, co nowy model.
Warszawa, 19 lipca 2012 r. – Twoje dziecko poczuło gorączkę niedawno minionych wydarzeń piłkarskich i zacięcie trenując do następnych mistrzostw niechcący zamiast zdobyć gola trafiło
i uszkodziło telewizor, który dopiero co zadomowił się w twoim mieszkaniu? Chciałeś ochłodzić się zimnym napojem, ale szklanka wysunęła ci się z rąk, a zawartość wylała się na niedawno zakupiony laptop? Komuś spodobał się twój tablet i bez pytania przywłaszczył on sobie twoje nowiutkie „okno na świat”? Nieszczęśliwe wypadki zdarzają się każdemu i często niosą ze sobą spore wydatki. Jak podają specjaliści z serwisów firmy Toshiba za wymianę dysku twardego w laptopie można zapłacić około 750 PLN. Jeśli na skutek upadku pękła matryca, należy liczyć się z wydatkiem powyżej 1600 PLN. Natomiast telewizor z uszkodzonym modułem LCD korzystniej jest wymienić na nowy niż go naprawiać.
Jednak nie musisz już ponosić tak wysokich kosztów, ponieważ Toshiba, wierząc w jakość
i niezawodność swoich produktów, oferuje Gwarancję Zero Problemu. Firma postawiła swoim klientom łatwy do spełnienia warunek: w ciągu 14 dni od daty nabycia sprzętu należy zarejestrować go na stronie www.toshiba.pl (lub www.noproblemguarantee.com)*. Po rejestracji nie musisz się już martwić nieprzewidzianymi wydatkami. W ramach Gwarancji Zero Problemu Toshiba pomoże Ci
w następujących przypadkach:
a) PRZYPADKOWE USZKODZENIE sprzętu, takie jak niezamierzone upuszczenie, uderzenie czy zalanie płynem, uniemożliwiające jego poprawne funkcjonowanie - Toshiba naprawia urządzenie za darmo.
b) KRADZIEŻ sprzętu, potwierdzona odpowiednim zaświadczeniem z policji - Toshiba zapewnia nowy produkt w miejsce skradzionego.
c) UTRATA DANYCH, na przykład w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania czy ataku wirusów – Toshiba odzyskuje utracone dane i dostarcza je na nowym dysku twardym.
Warunki promocji zostały precyzyjnie ujęte w regulaminie dostępnym na stronie internetowej firmy Toshiba. Gwarancja Zero Problemu obejmuje laptopy, telewizory i tablety zakupione w terminie od 16 kwietnia do 30 września 2012 roku.
* Zarejestrowanie „Gwarancji Zero Problemu” obejmuje rejestrację standardowej gwarancji Toshiba.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz